Основними напрямами діяльності КЕРІВНИКА ЛОГОПЕДИЧНОГО ГУРТКА
є робота, спрямована на подолання і профілактику розладів мовлення у дітей дошкільного віку.
ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО РОБОТУ ЛОГОПЕДА!
Деякі батьки, на щастя, навіть і не знають навіщо потрібен логопед в дитячому садку. А батькам дітей, які мають мовленнєві порушення, доводиться познайомитися з наукою логопедією і тісно співпрацювати з логопедом. Які ж завдання виконує логопед в дитячому садку і яку логопедичну роботу проводить?
Коли слід звертатись до логопеда:
якщо у дитини не з’явилось мовлення до 2 років або словник налічує не більше 10 слів;
коли дитина в 4 роки не вимовляє або неправильно вимовляє звуки;
коли дитина повторює перші звуки, склади багато разів (заїкається);
якщо дитина не запам’ятовує віршики, не може переказати казку, порушує структуру слів.
Завдання керівника логопедичного гуртка в дошкільному навчальному закладі:
усунення різних мовленнєвих порушень дітей; створення єдиного корекційно - навчального простору; пропаганда логопедичних знань серед батьків, педагогів; інтегрування зусиль педагогів, дітей та батьків з метою корекції мовленнєвих порушень; створення предметно-розвивального середовища, яке стимулює мовленнєвий і особистісний розвиток дитини.
Завдання логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку:
розвиток рухливості органів артикуляційного аппарату; розвиток фонематичних процесів; розвиток дрібної моторики; усунення вад звуковимови; збагачення словникового запасу; вдосконалення граматичної сторони мовлення; підготовка до навчання грамоти.
Форми роботи:
- фронтальні логопедичні заняття;
- індивідуальні логопедичні заняття;
- групова та індивідуальна робота з дітьми.
Форми взаємодії з батьками:
Індивідуальні консультації логопеда. В ході , яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.
Коментарi